Ik ben zelfstandig grafisch ontwerper en in 2012 werd ik door een oud-collega benadert: zijn nichtje was van plan om haar eigen kapperszaak te beginnen en of ik dan misschien een logo voor haar zou willen maken?

Uiteraard wou ik dat, Esther kwam langs om haar wensen te bespreken en het logo van HairCraze is ontstaan.

Omdat ik zelf nog op zoek was naar een goede kapper besloot ik op mijn beurt ook een keer bij Esther langs te gaan om te ontdekken hoe ze knipte. Nu, 11 jaar later ben ik nog steeds een super tevreden vaste klant. Esther weet precies wat ik wel en niet wil en komt ook met suggesties voor kapsels en kleuren die echt bij me passen. Ik heb al veel verschillende kleurcombinaties en lengtes gehad en blijf complimenten krijgen dus Esther heeft er duidelijk echt oog voor.

Wat ik ook goed van haar vindt is dat ze constant bij blijft leren en daardoor ook steeds op de hoogte is van de nieuwe technieken en trends. Ik ben wel eens mee geweest als kappersmodel tijdens zo’n cursusdag; wat een erg leuke ervaring was, een kijkje achter de schermen!

Naast haar logo verzorg ik verder alle vormgeving van de marketing ideeën die Esther heeft, folders, flyers, verpakkingen etc.

Ik hoop dan ook dat de wederzijdse prettige samenwerking tussen HairCraze en YMDesign nog zeker 11 jaar mag duren!